niedziela, 25 listopada 2012

W pierwszym momencie pomyślałam: o nie i tu są jakieś łańcuszki. Ale przeczytałam opis "nagrody Liebster blog" i zasady mnie urzekły. Skoro Noga w kuchni  i I pobite gary uznały, że wykonuję dobrą robotę, to bardzo dziękuję.  I sama też mam listę blogów, którym należy się uznanie, choćby w taki sposób. ;)


ZASADY
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto pytania, które mi zadano:

I. Noga w kuchni:
1.Ciasto kruche, czy drożdżowe?
Absolutnie kruche.
2. Co zawsze masz w lodówce(oprócz światła i półek) typując 3 bazowe produkty spożywcze.
Mleko, jajka, jogurt.
3. Znana postać medialna, gotująca będąca Twoją inspiracją, z której przepisów często korzystasz.
Julia Child, Karol Okrasa.
4. Myślicie o jedzeniu, zamykacie oczy i co w pierwszej chwili widzicie „oczyma wyobraźni”?
Duży, pachnący kawałek łososia i domowy, świeży chleb... 
5.Ser feta, mozzarella, czy oscypek.
mozzarella
6. Pierwsza skojarzona potrawa z przyprawą chili.
Chili con carne
7.Kawa z mlekiem i cukrem, czy bez dodatków.
kawa z mlekiem, bez cukru. ;)
8.Czy lubisz i wybierasz produkty kosmetyczne, pielęgnacyjne nawiązujące do produktów spożywczych, charakteryzujące się zapachem jakiegoś smakołyku, kuchennego wytworu.
Uwielbiam masło do ciała o zapachu kakaowym i wszystko co pachnie wanilią.
9. Miasto polskie, które warto, a wręcz koniecznie trzeba, zwiedzić.
Toruń, bezapelacyjnie. ;]
10. Spożywasz posiłki w ciszy, czy słuchając muzyki lub oglądając telewizję.
Z muzyką, towarzystwem i gwarem rozmów. Jedzenie w ciszy i samotności jest zbyt ascetyczne dla mnie.
11.Jako dziecko, gdy byłam/byłem przeziębiony do jedzenia/ picia przygotowywano mi?
Mleko z miodem i syrop z cebuli.

II. I pobite gary:

1. Bułka czy bagietka? 
Stanowczo grahamka. 
2. Ulubiony film?
Czekolada mrrr <3
3.Kawa czy herbata?
Herbata, ale kawę też lubię. 
4. Po co założyłeś/ założyłaś bloga kulinarnego?
Początkowo to miał być blogowy misz-masz, ale szybko okazało się, że kuchnia to jednak moja największa pasja. 
5. Ulubiony region kulinarny?
Kresy i Suwalszczyzna.
6. Kto jest twoim kuchennym idolem?
Gordon i Nigella. ;) 
7. Lubisz brukselkę?
Średnio, ale jeśli parę sztuk pływa w zupie to nie wyrzucę.
8. Smak z dzieciństwa?
Chleb z kaflowego pieca, bezy i mleko z miodem.
9. Gotujesz dla siebie czy dla kogoś?
Głównie dla lubego, ale uwielbiam zapraszać znajomych na obiady.
10. Muffiny na słodko czy na słono?
Słodko, a najlepiej czekoladowo. 
11. Szpinak najlepszy z...?
Kurczakiem i makaronem. Albo w cieście francuskim. W sumie jestem absolutną fanką szpinaku. Zatem: szpinak ze wszystkim. ;)

Moja lista blogów, które chcę wyróżnić. Za pomysły, nastawienie, pisanie i rozrywkę. ;)

A oto moje pytania:
1. Skąd pomysł założenia bloga?
2. Ulubiony produkt spożywczy.
3. Pomysł na szybkie śniadanie?
4. Sprawdzałeś/łaś kiedyś osobiście teorię, że przez żołądek do serca? Jeśli tak, to czym udało się Ci uwieść drugą osobę?
5. Największa inspiracja kulinarna? 
6. Ulubiona czekolada (nie wierzę, że istnieje ktoś, kto nie lubi)
7. Największa wpadka kulinarna.
8. Pokazowe danie.
9. Ulubiony gatunek sera.
10. Blog na którego najchętniej zaglądam, to:
11. Plany związane z własnym blogiem.

2 komentarze: